Måndag

Tjipp!!

Nu har David äntligen vart här och fixat datorn (för typ femtionde gången) så nu kan jag uppdateda lite oftare...igen

Nu har jag äntligen fått tillbaka min renoveringslust. Det tog bara sisådär lite över året men nu jäklar ska det renoveras minsann. Känns gôtt att vi har kommit överens om hur vi ska göra om där uppe, eller har vi det Älskling? Jag fick ge ner mej för det var den enklaste utvägen i slutändan. Får ge upp min dröm om mitt stooora sovrum. Vill ju att alla barn ska ha eget rum så det var bara att ge med sej. Men det positiva är att jag får en klädkammare på ett bra ställe

Har varit hemma från jobbet hela helgen också. Vaknade i fredags och mådde pyton. Var helt yr, hade ont i huvudet och mådde illa. Sen kom det fram och tillbaka hela helgen. När jag gick med Rasmus å blev jag sjukskriven för detta så blir det inte bra å blir det nog å denna gången med

Nu ska jag och Neo ta en tur till centret och andla lite innan det är dags att åka till Arvika och hämta grabbarna bus

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu