Ledig

Jepp, har tagit ledigt idag så den här veckan har jag bara jobbat en dag. Känns ju lite lyxigt men jag kommer ju verkligen att få en skitlön. Jaja, ingen kunde byta dag med mej så det var bara att ta ledigt eftersom den nya tvn kommer idag någon gång mellan nio och tre, så det är bara att hålla sej hemma. Får passa på att städa kanske, det behövs verkligen. Märks att man har haft tre barn här denna veckan ser precis ut som om någon har sprängt något på övervåningen. Känns så totalt meningslöst att gå och plocka när de två största vildarna är här men så tänkte jag, hur i helvete skulle det se ut om man inte gjorde det? Det är inget jag vill ta reda på




Har börjat med belöningstavla för mina grabbar. Funkar ganska bra. När de gör något bra eller är extra duktiga på tex morgonen så får de en "plupp". När de har fått ihop tio "pluppar" var så hittar vi på något kul. Denna helg ska vi tex ta med dem och pimpla. Måste få lite ordning på vardagen känner jag och det verkar ju funka rätt så bra hittills 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu