En helt underbar film...



Draktränaren (2010) :

Igår såg jag den bästa barnfilm jag sett på länge. Draktränaren. Såååå underbar film. Jag frågade Dan om jag inte kunde få en alldeles egen drake men det fick jag inte =( Den här är ju bara så söt. För er som inte sett den -gör det!

Jag är så kär i denna drake. Jag bara MÅSTE ha mej en egen!

Och för att göra min tvkväll ännu bättre igår så började ju Parlamentet (Att det har bytt tid och dag med Solsidan är ju förstås helt befängt!) med ny programledare och nytt utseende. Trodde det skulle bli svårt att få någon bra efterträdare till Anders S Nilsson men jag tyckte att han fixade det riktigt bra. Tyckte att Parlamentet bara blivit sämre och sämre men efter igår så hoppas jag förstås på en lika bra fortsättning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu