Absolute Kidz

Jag har blivit totalt Absolute kidzskadad. Det är ju det som spelas i bilen nu för tiden. I början satt jag och gnällde inombords -Va´fan är det här för j-a skit, och nu sitter jag och diggar med och tycker det är riktigt bra. Haha. Jag blir så party och danssugen så det är inte klokt. Vill gå på Tikiroom men där är ju åldersgruppen 18 år så neej jag tror inte det.

Jag undrar jag om det inte blir en liten sångare av Neo. För det första kan han ju ta höga toner som ingen annan, tror nog att han sprängt de flesta trummhinnor som varit nära honom, för det andra så sitter han och sjunger med i de flesta låtar (Rasmus Seebach älskar han) fastän han inte ens kan prata än. Blir nog en stjärna av honom. Fast det är han såklart alltid i mammas ögon =) Alla mina små stjärnor. Det är så kul att se hur de utvecklas olika och blir bra på sina egna saker. Rasmus är ju superduktig på att räkna och all möjlig sport, fast otroligt dålig förlorare. Lukas är den lilla esteten i familjen. Älskar att måla men absoluta favoriterna är dansa och sjunga. En riktig entertainer är vad han är. Och så har vi Neo som jag inte riktigt har förstått mej på än. Tycker mest om tvn nu och så är han väldigt självständig och nöjd när han får greja själv. Ja, vi får väl se vad det blir av honom...


Nu ska jag försöka mej på att måla färdigt hallmöblerna

Puss på sej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu