Städdag

Jaha, tisdag igen då och man har vart ledig. Passade på att röja i vår "tvättstuga" så där är det städat och fint nu. Bara man organiserade upp allt så blev det jättestor plats. Annars har vi inte hunnit med så mycket mer. Jag och Neo somnade till en sväng och när vi vaknade var det fulla huset i fôlk. Mina svärföräldrar och en kompis till Dan var här. Och upp kommer jag nyvaken och allmänt slafsig haha. Vad ska de tro?

Nej nu skulle jag bara vilja lägga mej i soffan och slappa. Ja, det tror jag minsann att jag gör. Kan ta tvätten imôrrn. Hade tänkt att lägga upp lite bilder från helgen när vi var iväg och pimplade men det går å satans segt så det får bli en annan gång

Tjipp




Kommentarer
Postat av: svärmora

du var lika söt som vanligt,man ska vila när man känner för det,tvätt och disk går ingenstans,det är sånt man kan roa sig med när man har lust

CARPE DIEM

2011-02-02 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu