Torsdag

Jahapp, då sitter man här igen då. Hos mamma och pappa. Ska ner och ta lite prover nu sen ska jag passa på att gå på banken för Neo är hos sin farmor och farfar.

Var på badhuset igår med mina grabbar. De tyckte det var skitkul, tom Neo. Bara han blev varm i kläderna så var det full fart. I ett obevakat ögonblick, typ en halv sekund, så passade han på att hoppa från kanten själv. Han var lika glad för det. Rasmus fick åka i den stora rutchkanan. Han brukar göra det så han. Hallå! Han är ju jätteliten, han ska ju inte vara i den stora bassängen! Hmmm, nog dags för lilla mamma att inse att hennes barn växer upp. De tycker jag är så löjlig. Han hoppade från ettan också. Ja herregud, han blir ju åtta till sommaren.

Puss på sej!

Och till nosfatsuG naD måste jag säga att jag har världens bästa älskling. Händig och snygg som få =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu