Sjuk Neo

Herrejösses vilken natt! Neo, stackarn är tät i bröstet igen. Han var helt ok när jag lämnade hohom på dagis igår förmiddag och sen ringde de några tim senare och då var han jätte tät. Jag kunde inte åka ifrån jobbet eftersom vi redan var en kort och Dan fick jag inte tag på men tillslut så fick jag tag på min svärmor (som var ute och åt alla hjärtans dag middag) som kunde åka och hämta honom. Tur att man har fôlk som bor nära som kan ställa upp

Inatt har han såklart inte orkat sova så mycket men det tog vi igen idag. Vi somnade båda två strax före tolv och vaknade strax före tre. Hrmm, har inte blivit gjort mycket idag kan jag säga men man får lov att ha sådana dagar ibland också

Pricken över i:et i dag var att Neo har eldat upp halva sin kalufs. Han fick för sej att han skulle blåsa ut några värmeljus som stod på bordet. Så nu är håret på ena sidan mycket kortare

Nu måste jag nog ta och börja med maten, vi är lite hungriga här

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu