Min drömbil



En Mini Cooper

I love it! Den gamla modellen är helt underbar. Coolast är såklart kombin men den är ju inte helt lätt att få tag i. Fast jag skulle ju inte ha något emot den nya modellen heller förstås



Nice!

Sen har jag faktiskt en annan drömbil som egentligen är lite hemlig men jag delar med mej till er




En Chevrolet Impala 60. Finns inte många bilar som slår denna. Såklart måste det vara en röd




Så snygg! En dröm som jag har haft länge. Får förverkliga den när jag blir rik


Kommentarer
Postat av: Mari

men guuud va töntig du ä.

2011-02-28 @ 10:58:55
Postat av: Sara

Men vaddådå?

2011-02-28 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu