Beroende

Ja, jag går och snaskar och dricker när ingen ser. Har mina små gömmor lite överallt. Särskilt i sovrummet har jag några bra gömmor. Allt för att ingen ska märka. Passar på när jag är på jobbet och där påstår jag att jag inte alls dricker så mycket. Nu menar jag mitt socker och colaberoende. Går och smuttar lite cola här och snaskar lite godis där. Särskilt när barna är hemma. Då måste det smygas. Har en son som är farligt nära colaberoende han med och det är den minsta. Inge bra! Måste dra ner, men inte just nu. Har så mycket annat och tänka på. behöver inte ett till orosmoment nu

Nu ska jag gå och få mej lite fotmassage har jag tänkt. Hoppas älsklingen tänkt detsamma bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu