7 dagar kvar

Har bara sju dagar kvar att jobba. Ska bli otroligt gôtt att få gå hemma de sista månaderna men samtidigt kommer jag att sakna allt. Har ju världens bästa jobb och de underbaraste arbetskamraterna man kan tänka sej. Det är min andra familj det. Vad skulle jag göra utan er? Ni har varit med under min värsta tid i mitt liv och den bästa tid i mitt liv...

Helgen har varit fullspäckad. På lördag var jag och Lukas på Trassel

Poster Trassel (2011)

Lukas tyckte den var jättebra. Jag tyckte den var helt ok. Hade sina höjdpunkter. Bäst var popcornen...
På kvällen hade pappa 55-års kalas. Det var jag och grabbarna bus som var där. Resten av familjen var på kalas hos Therese.

Idag har vi faktiskt inte gjort môe. Jag och Lukke pukke har rensat på hans rum och så har han fått lite nya möbler, bla ett skrivbord som jag tror han blev supernöjd med. Får ta ett ryck med Rasmus rum nästa gång de kommer

Fasen, jag är så sugen på att renovera. Har sagt det förut men jag har så svårt att få tummen ur. Att inte elen är som den ska på övervåningen ställer ju till med mycket också. Det får ju vänta till våren eftersom det måste grävas. Men nu är det ju bestämt (som jag skrivit förut) hur vi ska göra på övervåningen så egentligen är det väl bara att dra igång med det. Har ju tapeterna och allt. Det är bara orken som ska till. Den får jag nog tillbaka bara jag får havandeskapspenningen..... eller inte

Ha det gôtt! Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan säga att jag kommer sakna alla er när jag går oxå...hur ska detta gå???

2011-03-01 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu