Ute i sista sekunden som vanligt

Fick iväg julkorten idag så om det är någon om undrar så är de på väg.... Typiskt mej! Annars är granen klädd och en del godís bakat. Milton tyckte väldigt mycket om granen tror jag. Han har vart framme och smakat på den flera gånger. Den var i golvet två gånger igår jag men kan nog inte skylla den andra gången på honom faktiskt. Jag tappade något i golvet i rummet brevid så den välte. Haha, vi har en liiite ranglig gran men nu har gôbben satt fast den i taket så nu ska den väl stå kvar. Men med tanke på att Milton får tag i precis allt just nu så rycker han väl ner den

Neo är på dagis så det blir nog lite slappande innan det är dags att hämta den vilden. Märks att han är tre år. Vi är ovänner varje morgon han ska till dagis, eller rättare sagt varje gång vi ska någonstans, varje gång vi ska äta, varje gång vi ska duscha osv osv. Jag är så glad att vi fick Milton innan Neos treårstrots. Jag hade aldrig skaffat fler barn annars. Men visst är de alldeles ljuvliga de små liven... när de sover ;) 

Nu är det Hem till gården, min absoluta favorit serie. Den missar jag inte om jag är hemma

Ha det gôtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu