Torsdag

Idag har jag vart riktigt duktig. Har kommit igång med julgodisbaket. Har fixat kola och vit ischoklad med lime (de var supergoda) Sen gjorde jag och Lukas muffins. Nu har jag julskinkan i ungnen. Får nog griljera den imôrrn för nu börjar klockan bli mycket. Har tänkt att jag skulle hinna med att baka lite mer julgodis i år än vad jag gjorde ifjol. Har mer julkänsla nu än då. Hade ingen lust med nåt då

Får bli ett kort inlägg idag. Måste kolla skinkan nu. Hoppas, hoppas den är färdig för nu vill jag sova

Go´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu