Erikshjälpen

Jag har ju samlat på mej en massa skräp genom åren. Visserligen tycker jag att jag är duktig på att göra mej av med grejer om jag köper nytt. Hatar att ha en massa saker drällandes. Iaf nu har jag rensat (igen) både mina och barnas gömmor. Jag fick ihop en säck med gossedjur, en säck med div kläder och en låda med prydnadsgrejer. Allt detta tog jag och körde till Erikshjälpen. Bra sätt att göra sej av med grejer. Det är för en bra sak och någon annan kan få nytta av sakerna. Fick med mej lite saker hem också. En gammal glasflaska och en gammal oboyburk. Jag älskar ju sånt gammalt skräp. Jag såg en så fin gammal kista som jag så gärna skulle vilja ha men har inte så mycket pengar just innan jul

Idag kom det lite snö med och som det ser ut nu så får vi behålla det till jul. Det är 12,6 minusgrader här nu. Brrr, längtar till sommaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu