Tillbaka till vardagen

Idag började älsklingen jobba. Trodde att det bara skulle bli gôtt men jag måste nog erkänna att jag saknar honom lite (fast det skulle jag erkänna för honom hehe) Har alla mina grabbar här nu, det känns ju bra. Ska försöka att ta oss ut på en promenad, kanske kolla efter lite svamp. Fattar inte, jag är så jäkla trött fastän jag sovit som en gris inatt. Mille vaknade halv fem första gången så det kan jag ju inte klaga på.  Kanske börjar bli förkyld igen, jag går här och småfryser...

Neo började dagis idag med. Det har han nog längtat efter. Är så gôtt att komma in i rutiner igen. Om två veckor börjar skolan också...

Jag har verkligen inget att skriva här längre. Funderar på att ta bort bloggen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu