Shopping

Idag tog jag, Neo, Mille, Theo och Malin oss en shoppingrunda i Arvika. var en sväng på centret först. Var tvungen att ha tag i lite grejer inför skolstarten. Neo behövde nya skor för de han fick i våras har han växt ur nu. Han tyckte nog väääldigt mycket om sina nya skor för han vägrade ta av sej dem hemma. Lukas börjar ju ettan så han skulle ha fått ett pennskrin och lite pennor om jag bara fått tag i det. Men det var inget som var värst kul så jag får leta vidare. Rasmus behöver nya t-shirts för det tror jag faktiskt han äter, eller också gömmer han dem på väldigt bra ställen... Dyrt att ha barn, alltid nåt som behövs. Tur att jag har en massa killar som kan ärva av varann

Var ju tvungen att ta en fika på city när vi var i A-a. Blev en baguette och en helt underbar bakelse. Marängbotten, vaniljkräm och hallonmousse. Helt wonderful! Ikväll blir det kräftor och vin och så har visst blivit lovad både massage och sömn hela natten. Hur bra låter inte det?! Skulle tro att han har en liten baktanke med det ;) Ja, eftersom jag sov kanske fyra tim inatt så tycker jag nog kanske att jag är värd att få sova inatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu