Nån som har nåt bra "sovahelanatten" recept?

Känner verkligen att jag behöver soooova. Får inte klaga, jag vet. Han sover ju hela natten egentligen, lille Mille men han är vaken och äter. Jag behöver mer än tre sammanhängande "sovtimmar". Dan tar ju honom på helgen men likförbannat så är jag vaken ändå. Jaja, snart får han ju börja äta gröt då blir det nog bättre.



Det är sånt här som gör det värt varenda sekund av det jobbiga. Kvällsmys...



Imorse kom Neo och kröp ner under mitt täcke. Inte mycket som slår det. Morgonmys...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man bör ha lite sex precis innan man somnar... Då sover man gott hela natten:)

2011-08-17 @ 13:26:18
Postat av: Anonym

Jaha, man är så utsliten att man inte vaknar av skrikande barn då eller?

2011-08-17 @ 15:47:11
Postat av: Anonym

Nja... Men gubben är så lycklig att han flyger upp vid första gnäll... Då hinner inte du vakna:)

2011-08-17 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu