Det gör ont i hjärtat!

Fick hem två deppiga och ledsna grabbar idag. Deras gammelfarfar dog inatt. Rasmus har kommit upp i den åldern där han funderar på så mycket av vad som händer och han förstår ju delvis också. Gör lite ont i mitt mammahjärta men jag kan ju inte mer än trösta och försöka förklara så gott jag kan. Han är ju så känslig och fundersam av sej min store kille. Lukas förstår ju inte riktigt än. Tror man måste komma upp i en viss ålder för det.

Imorgon är det slut på friden. Inga mer sovmornar för mej inte. Skolan börjar så det är bara att ställa klockan på halv sju. Vart tog sommarlovet vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu