Göteborg

Gud, va gôtt vi hade det i helgen , jag och älsklingen. Fint hotell, god mat och lungn och ro. Det började ju inte så bra. Vi körde vilse i några tim men när vi väl kom fram var det värt det. Jättefint hotell som låg precis vid havet med bryggor och allt. Måste ju vara otroligt fint på sommaren







På lördagen så knäckte Dan iden om att åka till Ullared och då gick det såklart inte att stoppa mej. Så vi hamnade där. Var väl där typ en tim sen fick det vara bra. Var så otroligt mycket fôlk. Men det blev ju såklart endel handlat. Köpte en stooor Pingu till Neo och när vi kom till mamma och pappa för att hämta honom så var det enda han såg. Han bara sträckte ut armarna och skulle krama den. Det är hans nya favorit det. Igår fick jag sätta på blöja och en tröja på den. Haha godingen!

Men det är alltid bäst att sova i sin egen säng. Sov som en prinsessa söndagnatt. Sen så måste jag säga att järntabletterna var ena riktiga mirakelpiller. Nu orkar jag faktiskt vara vaken ända till elva ist för nio och inte behöver jag gå och lägga mej på dagen heller. Det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu