Förlossningen...

Ja, herregud! Det är ju snart dags igen. Bara 4 veckor kvar och jag är verkligen livrädd. Såg på en unge i minuten igårkväll, fattar inte varför jag kollar på sånt. Andra säger att de gråter för att de är bebissjuka osv men jag gråter för att jag blir påmind hur jäkla ont det gör. Har inte haft några svåra förlossningar förut (Neo var ju ute på 45 min) men ändå... smärtan finns ju där ändå. Jag måste försöka koncentrera mej på känslan efteråt när allt är över och det blir lungt i hela kroppen och man har sin lilla bebbe där. Huvudsaken är ju att allt är bra med lillsnuttan egentligen. Jag klarar mej... Jag har börjat oroa mej för allt denna gången. Känns så annorlunda denna gången. Är det för att det är en tjej?


Kommentarer
Postat av: sanna

ja nu e hon verkligen snart välkommen ut för nu har fastra varit på shoppingtur :D

2011-04-12 @ 16:41:56
URL: http://sannalinneas.bloggplatsen.se/
Postat av: Mari

ja du är bara orolig för att det är en flicka tror jag, och för att du tänkt att detta är den sista ;)

2011-04-12 @ 18:42:35
Postat av: Maria

Åh, du är modig du... jag har inte ens kommit så långt! Och fan, det är knappast bättre när någon som jag, som aldrig fött, tittar på en unge i minuten. JAG av alla borde inte göra det :P

Du fixar det, det blir så spännande med en tjej! Kram

Postat av: Melin

http://www.youtube.com/watch?v=BK6LZMbOLAk



Tänkte på dig när jag höre på denna låten

Hör pån =)

2011-04-16 @ 00:26:36
Postat av: Sara

Maria, Hehe, ja, jag fixar väl detta oxå antar jag. Man tror aldrig att man ska göra det men otroligt nog fixar man det. Kram



Carro, ja den stämde ju bra =) Hörde bara hälften av texten, men ändå...



2011-04-17 @ 13:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu