Verken

Idag har jag och familjen + mina svärföräldrar och några av deras barnbarn (Erik och Karl) varit på Verken. Det var familjedag så man fick prova på att köra hjullastare mm. De bjöd på mat också, det var såklart höjdpunkten. Barna uppskattade verkligen att få köra hjullastare. Lukas körde ner skopan i marken så det rök. Hehe, såg framför mej hur jag fick punga ut med X antal pengar för detta men det gick bra. De fick även testa brandslangar och det var brandbilar och ambulanser som de fick kika i. Lyckad dag men jag är helt slut

Har ju börjat jobba igen också. Var trött på det redan efter en tim haha. Nejdå men när det är lite och göra är det ju så långtråkigt. Men nu så ska vi göra om i butiken så vi har att göra

Nu får jag nog ta ett ryck hemma. Dan fyller ju år imôrrn så vi ska ha lite kalas

Pöss

Förresten om det fattas nåt S nånstans så är det fel på tangenten här. Har en huligan som inte kan låta datorn vara ifred. Bara så ni vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu