Val 2010

Jaha, då gjorde jag som man ska i söndags. Jag gick till valurnan och lade min röst. Men till vilken nytta? Känns ju helt meningslöst ju! Visst, jag tycker verkligen att man måste rösta när man har rösträtt men ändå. Känns ju verkligen om det inte spelar roll. Röstade på Socialdemokraterna för jag tyckte att de passade in på det mesta som jag tycker. Eftersom jag använder både A-kassan och Försäkringskassan just nu så gynnar de mej mest. Ialla fall, de fick ju mest procent av rösterna i valet men får de styra då? Nej då, då ska det räknas ihop med en massa andra jävla partier och så vinner Alliansen ändå. Jävla skit! De gynnar ju inte mej för fem öre. Och det här med Sverigedemokraterna... Jag tycker ju att alla har rätt till en åsikt. Är det inte så i Sverige? Jag är verkligen inte rasit och håller inte med något av vad de står för (tex sänk straffåldern till 12år.. Hallååå!!) men jag tycker att man ska få ha rätt till sin egen åsikt.

Ja, ja det får väl bli piss i fyra år till sen tar vi nya tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu