Sälen 2010

Har just kommit hem från vår årliga resa till Sälen. Den här gången var vi precis hela familjen. Jag, Dan, Rasmus, Lukas, Neo, mamma, pappa, Mari, Malin, David och Theo så det har varit full rulle hela helgen. Har ändå vart ganska lungt. Barna skötte sej jättebra

 

Barna hade med sej sin bildvd från sin pappa. En sån MÅSTE jag köpa. De satt som små ljus hela vägen. Vilken bra uppfinning. Jag och Mari försökte oss på ett parti Othello. Gick inte som planerat eftersom inte vägen var helt rak...

 

Fikapaus efter vägen

 

På fredageftermiddag tog vi oss en tur upp i trollskogen. Var en massa troll gjorda i trä. Även en "Dalaget". Väldigt gullig



Hela familjen på ett kort. Inte ofta man får ett sånt



 



Jag och Mari när vi är som allra snyggast



På lördagen tog vi en tur upp på fjället. Blev ju inte så jättelångt eftersom vi hade fyra knattingar med oss. Väl uppe så stekte vi fläsk och grillade korv. Myspys! Vi hade verkligen tur med vädret. Strålande sol



Låg på fjället och solade. Göttigt!



På lördagskvällen hade mamma och pappa ordnat skattjakt åt barna. Det var uppskattat



Kvällsmys i stugan



Hemfärd. Är han inte snygg min käre man så säg



Neo var helt lut efter en helg i Sälen


Det var helgen det. Alltid lika gôtt att komma hem. Nu har min första jobbvecka börjat. Var ledig idag så jag har varit på arbetsförmedlingen och anmält mej. Jobbar ju bara 63% så det är kanske gôtt att få något extra

Nu ska jag ta mej en promenix runt Ås och se om det kommit upp några kantareller

Ha det gôtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu