Ledig dag

Vad ska man hitta på idag tro? Är min enda lediga dag på hela veckan så jag och Neo ska nog bara ta det lungt. Har ju somvanligt massor att pyssla med men det kan nog vänta tills nästa vecka, då jobbar jag ju bara en dag. Ja, så får det nog bli

Är lite sugen att åka ner till jobbet. Kan inte hålla mej riktigt borta. Började ju möblera om igår. Hela butiken ska ju omgöras och är inte jag där blir det inte som jag vill haha. Nej då, är ju många viljor som ska igenom där så jag får nog inte som jag vill inte. Det är ju såklart Ellinor som har sista ordet. Bara vi får bort det mesta av allt "småplötter" som är överallt så blir jag nöjd. Ja, ja det blir nog bra tillslut

Ha det gôtt i olen idag! Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu