Hej hopp

Var ju som vanligt längesen jag skrev men som förklaring på det är att vår dator är skrot så jag måste låna...

Igår var jag och syrran på Erik Hassle i Karlstad på Erik Hassle. Sååå bra! Det enda var att det var jäkligt kasst ljud. Och ett för jäkla dåligt förband. Men vi hade det trevligt. Satt på Tempel och drack varsin Cola. Inga fel det. Var och åt på Mongolian Steakhouse före och det är ju alltid lika bra. Buffe med förrätt och efterrätt för 159 spänn och så får man ju äta hur mycket man vill! Gissa om vi var mätta när vi gick där ifrån!

Annars då? Har vart lediga hela veckan, hela familjen. Var ju höstlov i skolan så jag och Dan tog ledigt båda två. Har mest slappat och haft kalas för Lukas. Var Halloweenparty i lördags med en massa spindlar och grönt mos =)

Nu ska snart grabbarna till sin pappa så jag får väl gå och umgås lite

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu