Gnäll

Blir så j-a trött och irriterad på fôlk som bara gnäller på andra hela tiden och inte kan ta ansvar för sina egna handlingar! Endel fattar bara inte att man kanske redan har ett fullspäckat liv!! Blir bara så irriterad och alla hormonerna som jag har i kroppen just nu gör ju inte saken bättre

Hänt en massa tråkiga grejer idag som jag inte vill gå in på här av respekt för de inblandade.

Livet känns inte så bra jut nu (gnäll, gnäll, sorry!) Det är skit på jobbet, ingen vet om vi ska få vara kvar eller om vi ska bli någon annan kedja. Man känner sej ju inte så jätte motiverad att gå till jobbet då och allra minst att vara trevlig mot kunder. Sen har vi huset, ett riktigt j-a röttbo bor jag i nu känns det som. Måste få elen fixad på övervåningen innan jag kan ta tag i tapeterna och målningen och toaletten ska vi inte förglömma, skulle ha blivit gjord för typ ett år sen. Taket, hmmm, ja det ligger kvar på backen.... Och veden som ligger kvar i skogen och blir förstöd. Hur i h-vete ska man hinna med allt mellan hämtning/skjutsing av barn, matlagning, tvättning, städning (vilket jag aldrig hinner ändå) jobb, läxläsning. Sen ska man hinna umgås också. Kanske vi kan klämma in lite fredagsmys efter att jag slutat kl åtta! Har man lite ledig tid så vill man ju umgås med barna men alla är ju för trötta eller slitna för att orka så det blir bara bråk!

Blev ett riktigt gnäll inlägg detta. Jag var bara tvungen att få ur mej det för en del verkar tycka att man har onödigt mycket tid över!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Therese Gustafson

åå gud vad jag håller med... så i dag när jag äntligen slutat tidigt ska jag inte göra nåt!!!!!! och det FÅR se ut som en bomb här.... kram

2010-11-18 @ 14:33:07
Postat av: Mari

I hear you sister! Det är mycket nu, med allt som hänt. Du har familj, hus, jobb. Klart som fan du vill vara med din egen familj så mycket som det går! Jag har ju inget liv, så jag kan göra vad jag vill. mohaha

2010-11-19 @ 16:05:15
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu