Första snön

Äntligen funkar datorn som den ka så nu blir det kanske lite mer uppdaterat.

Inatt har det ju snöat massor (säkert ingen som missat det) så imorse drog jag på Neo overallen och så gick vi ut och åkte pulka. Han tyckte verkligen att det var skitkul! Särskilt i alla gupp. Det var bara jag som blev VÄLDIGT trött av allt springande. Men jag har lovat honom att hans pappa ska ta en tur med honom sen när han kommer hem...

Har inte gjort mycket idag när jag varit ledig. Började dagen bra med att städa men orken jag hade då tog slut rätt fort. Har rensat bland barnas ytterkläder oxå. Har bara fyra bananlådor med overaller och täckjackor i stl 56-104. Har inte hjärta att slänga barnas grejer men jag blir nog tvungen snart. Hade tre overaller i stl 80 som Neo kan ha nu...

Nu ska jag ta och laga ärtsoppa till Älsklingen. Mumma det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu