Tisdag

Idag har jag faktiskt fått endel gjort. Var på vårdcentralen i Koppom med Neo imorse. Han var jätte täppt i bröstet och hade det svårt med andningen inatt. Han har ju vart sån till och från några veckor nu men inte så illa som inatt. Så han fick nåt luftrörsvidgande. Hoppas han blir bra nu, han har vart mycket sjuk lillkraken

 

Har även hunnit en vända till Arvika. Kollade in lite skjortor och köpte med en baguette från City till Lotta. Hoppas den smakade =) Passade även på att skriva färdigt festprogrammet. Nu är det bara kopieringen och ihopsättningen som är kvar. Nu känner jag mej verkligen duktig. Jag har lagt ner några timmar på det. Hade nog gått lite snabbare om man inte var så iq-befriad när det gäller datorer

Har även vart iväg och köpt champagne och alkoholfritt alternativ. Är glad för allt som blir fixat, det är ju bara två och en halv vecka kvar. Börjar verkligen få nerver nu

Har förresten äntligen fått tummen ur och köpt mej två nya älsklingar. Röda Converse. Hur länge har inte jag suktat efter dem....

Ha det gôtt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu