Spindelmannen

Min blivande man blev hämtad av sina kompisar förut. Iklädd spindelmannen dräkt och afrokrull fick han gå på centret och sälja klubbor. Haha, stackarn! Tog bild med min mobilkamera men hittar tyvärr inte sladden men det ligger redan ute bilder på Facebook för er som vill se...

 

De hördes lång väg när de kom. Tur för mej att jag jobbar imorgon så jag slipper ta hand om en bakfull Dan. Han verkade ju ha kul iaf och det är ju huvudsaken

 

Ikväll ska jag bara ligga i sôffa och ta det lugnt

 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu