Möhippa

Ja, då blev man utsatt i lördags då men shit vad kul jag hade. Trodde nog att jag skulle slippa detta men det uppskattas verkligen. Trodde inte att nån skulle anstränga sej så för mej. Gick nog kanske lite väl hårt ut i början. Men jag höll igång från fyra till tio iallafall =)

Det borde nog egentligen vara olagligt att lägga ut sådana kort på sej själv, men jag bjuder på det...



Snygg styling va!!



jag tyckte faktiskt att kläderna var gulliga jag. Det är inte varje dag man får gå utklädd offentligt



Chauffören Emelie och svägerskan Sanna



Den andra svägerskan Therese



Syster Malin tog det väldigt lungt under kvällen...

 



Kusin Caroline, var oxå rätt lugn mot hon brukar =) eller var det jag som hade tagit lite för mycket och tyckte att alla andra var spiknyktra?

De jag inte fick med på bild var syster yster Mari (Hon höll ju i min kamera så det är väl inte så konstigt) och Jannica som kom senare

 

Jaja, samlade iaf ihop pengar så jag slog min sambo (iaf med några kronor) och så fick jag faktiskt en fisk, ett par strumpor och en tandpetare. Inte dåligt va?!

 



Herregud säger jag bara..

Vågar man sej ner till jobbet nåt mer? Tur att jag bara jobbar en dag till och sen vara ledig i tre mån. Hoppas att folk hinner glömma...


Nej, nu måste jag ta ett ryck här hemma. Har ju inte blivit så mycket gjort under helgen

Ha det gôtt i solen


Kommentarer
Postat av: Maria

Wow, såg ut att vara riktigt roligt det där :)



Har lyssat igenom Lady Gagas skiva nu och den är skitbra! :) Kul att höra att nån mer gillar henne. Så du jobbar inte på jättelänge? Inte någonting alls i sommar? Jag antar att ni ska på smekmånad sen efter bröllopet i alla fall. :)



Ha d så bra!

Postat av: svärmora

du ser ut att ha kul, jättesöt var du oxå

2010-05-18 @ 13:49:25
Postat av: Mari

Höhö. Hur mår firren?

2010-05-18 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu