Herregud!

Jises! Imorgon gäller det. Det har nog inte hunnit gå in i huvudet på mej än! Har stressar precis hela dagen. Nu är typ första gången jag sätter mej idag. Började skala 10kg räkor imorse. Inte direkt det roligast man kan göra. Vi har även vart och dukat i Hammar folketshus idag och det blev sååå bra. Precis som jag ville ha det. Glömde naturligtvis kameran hemma så jag kan inte lägga upp något men jag ska ta massor med kort imôrrn. Jag lovar....

Önska mej lycka till nu! Kommer nog att behöva det. Jag hör musiken och ser den långa gången i kyrkan framför mej. Då kommer jag nog att bli nervös...

Ha det Gôtt


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej hopp och GRATTIS!

Har inte varit inne på bloggen på evigheter känns det som...

Hur känns det nu då att vara fru och hur gick bröllopet? :))



Lät som alla hade jättekul i alla fall. Jag var trött av en annan anledning, satt och kollade på eurovision song contest jag. Det var för övrigt en väldigt hög klass på låtarna i år.

Vi får höras av mer här. Jag måste skynda mig och packa, åker till Norrland snart.



Ha d så bra!! KRAMAR

Postat av: Britt-Mari

Hej och hoppas du hade en fin dag i lørdags! Det ska bli roligt att se bilder och se hur fin du blev.



Vår fest blev riktigt rolig och vædret visade sig ju bli riktigt bra trots en rejæl åskskur under sjælva vigseln. Hoppas ni hade det lika roligt ni med!

2010-06-03 @ 13:20:33
URL: http://britt-mari.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu