En helt vanlig fredagkväll...

Ja, då sitter vi här igen, jag och älsklingen. Har blivit lite lulliga på rödvin och kollar på Parlamentet. En helt vanlig fredagkväll. Det är den absolut bästa kvällen på hela veckan. Inte för att jag är ledig helgen men ändå. Sitter nog i sen man gick i skolan. Apropå Parlamentet, finns nog inget bättre tidsfördriv. Helt klart är de senaste säsongerna bäst men det finns många favoriter från förr. Har ju nämnt Björn Gustafsson men jag säger bara -Johan Glans. Han är väl en liten pärla med sitt dåliga självförtroende... Har pratat länge på att åka och se Parlamentet live. Får bli till hösten kanske...

Såg att många var sugna på standup. Får styra upp det nu under sommarn. Har kollat upp Björn Gustafsson i k-d som Sanna tipsade om, är ju enormt sugen! Men jag hittar det inte nånstans, så Sanna når? Var? Hur? Vi är på =)

Ha det gôtt

(Mina linser börjar bli dimmiga förresten)


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte björn! robert hehe ja ska kålla upp de dära när var å sådära så hör ja av mej =)

2010-05-09 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu