3 dagar kvar...

Det drar ihop sej nu, och fort går det. Fick ju kläderna i måndags och det var ju helt skit! Klänningen var ju ok, lite småjusteringar och det hade vi ju räknat med men kostymen.... Fattar inte hur de har sytt. Kavajen var 2dm för liten och byxorna 2dm för stor. Jaja, var bara att åka ner på Dressman och köpa sej en. Det gick ju bra det med =)

 

Igår var jag och kollade håret och sminket. Det var ingen som såg att jag sminkat mej ens! Det blir nog bra det med. Idag ska vi till fotografen och prata med honom om hur vi vill ha det. Det är fullt upp nu! Låg imorse och tänkte att det ska bli gôtt när allt är över! men så kom jag på det att man gifter sej bara en gång i livet och då ska jag f*n passa på att njuta!!

Idag ska jag ta mej en tur till jobbet och kolla på de stackarna som inventerar =)

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu