Tystnad

Sitter och lyssnar på tystnaden. Hör bara pumpen till akvariet. Det är inte så ofta det är såhär tyst. Oftast har vi på nån tv eller nåt.

Har just kommit hem från stan. Rasmus hade drop in fika på skolan. Det var mycket föräldrar där. Lukas var där med. Var gôtt att se dem bägge. Saknar dem ju så när de inte är här. Neo höll låda. Han skulle vara mitt i ringen när de hade samling och gick och små åt ur allas fruktlådor. Barna var ju inte sena på att dela med sej heller, det tyckte de bara va kul. Neo är i den absolut bästa åldern nu. Alltid på bra humör och inte blyg för något. Det enda han kan sura in på är när han inte får som han vill. Humör har han killen =)

Nu har jag ringt en massa samtal. Sagt upp dagis och fritids platser över sommaren och så har jag uppdaterat med fotografen som vi ska ha på bröllopet. Börjar bli lite pirrigt nu. Men bara jag får hit klänningen och kostymen (som vi inte beställt än) så kommer jag att känna mej lite lugnare. Då är ju allt det viktigaste gjort. Barnas outfit är klar. De kommer att bli hur fina som helst

Ha det gôtt


Kommentarer
Postat av: mari

ni får ta och beställa kläderna så dom hinner komma!!



Fast jag kommer va snyggast. mohahah!

2010-03-30 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu