sjuka barn

Ja, det är nog det värsta som finns. Neo verkar inte bli nåt bättre. Eller ena stunden tycker jag att han är riktigt pigg och sen är han jätte hängig nästa. Har tagit vård av barn imorgon så jag får åka och kolla honom. Det är hostan som är värst. Han har ju somsagt två framtänder på gång så det är svårt att veta varför han är gnällig. Är nog en kombination av allt skulle jag tro. Är inte lätt att vara liten och inte kunna säga ifrån vad som är fel.

Annars inget nytt. Hade gärna varit ute i det underbara vädret idag. Får passa på att ta till vara på alla soldagar. De är inte allt för många. Men jag får hålla mej inomhus idag. Ska ju bli lika fint hela veckan. Ja, det är väl kul för er. Jag jobbar jag... hela veckan.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu