Kent

Har fått dessa underbara skivor nu. Har gått och suktat after dessa och nu fick jag äntligen tummen ur och beställde dem. Tyckte verkligen inte att de var bra förrän jag var med min syster på en konsert i Stockholm. Så
j-a bra! Är verkligen sugen att åka på nåt kul nu. Gärna en kosert eller nån kul stand-up show. Är ju lite avundsjuk på min svägerska (som jag säkert skrivit förut) som ska på Pink till sommaren.

Har ni märkt vilket jäkla skitväder det är idag? Igår var det ju så gôtt vårväder och idag SNÖAR det!! För helvete,  ska det aldrig bli vår?!

Nu ska jag snart iväg och jobba. Jobbar med min gumma Elin idag. Det är alltid kul det =) Man får sej alltid ett gott skratt och lite skitprat.

Och till sist så tvingar Dan mej att skriva att jag älskar honom mer än allt annat och han är det snyggaste jag sett. Ha ha, you wish tänker jag då... Nej då, det är ju sant. Har aldrig haft det så bra som jag har det nu. Han och barna är mitt allt. Puss på dej älskling

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Mari

gulligull.



Ja kan vi inte åka på nåt roligt te sommarn? stand-up kanske. Så man får skratta lite :D

2010-03-21 @ 13:06:14
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: älsklingen å neo

bn vvvv cvhggvvbbhbhgyuikllklkjvgcdsv kram neo;o)

du är att bra go du älskling... vi älskar dig med:0) fast neo säger att pappa är mye snyggare... puss på dig mitt lilla havregryn :0)

2010-03-21 @ 17:52:40
Postat av: Elin

jaa men vi tar å åker på nånting roligt...

Ladies night i karlstad i höst..

med BROLLE =)



Ja det är alltid lika roligt att jobba med dej darling...och när jag kommer tillbaks har vi två helger ilag...skoj skoj...



2010-03-21 @ 19:43:30
Postat av: Therese

Ja jag längtar så till vi ska på pink det ska bli jätte kul... och att takida är föband är verkligen att slå två flugor i en smäll:0)

2010-03-23 @ 16:39:56
Postat av: Maria

Det är aldrig fel med konserter. Vi ska på en konsert med Muse i sommar i Stockholm, jag längtar så mycket!! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu