Avundsjuk

Ja, då den där igen då. Avundsjukan. Just idag är jag avundsjuk på min syster Malin som va på Kent igår. Och hon frågade inte ens om jag ville med! Vad är det för stil!! Vill verkligen göra nåt kul nu. Har ju massa kul att se fram emot men jag vill ha nåt kul att göra nu! Idag helst. Ja ja, jag har ju köpt en ny Wallander. Det är ju inte helt fel att lägga sej i sängen med Älsklingen och en popcornskål och kolla på den

Har jobbat idag. Knappt några kunder så det var segt. Har haft ont i huvudet i några dagar så det blir extra segt för det. Vet inte vad det är med mej. Är på väg att bli sjuk kanske. Eller också är det för att jag inte kan sova om nätterna. Igår drömde jag om stora röda spindlar i sängen. Hade lite svårt att somna efter det kan jag säga

Ha det gôtt


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag drömde att du gifte dig i en batikfärgad tshirt.

snälla, gör inte det!

2010-03-28 @ 21:49:08
URL: http://marigrundel.blogg.se/
Postat av: Sara

Jooo, det var ju en bra ide

2010-03-29 @ 21:40:26
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu