Nu är jag en fruga

Jahapp, då var det över. Känns ju såklart lite tomt men samtidigt är det gôtt att slippa planera. Dagen var ju helt underbar och skapligt tur med vädret. Regnade ju när fotografen tog kort, annars var det ju uppehåll hela dagen. Höll ju på att glömma blombuketten också. Hade fått på mej klänningen och håret var fixat så pappa ville ta ett kort, då kom jag på att det fattades något. Det var bara för pappsen och åka ner och hämta den. Tur att man har pappa =)




Dagen gick så himla fort. Var i Arvika vid halv tio och helt plötsligt var klockan halv ett på natten och det var dags att åka till hotellet. I kyrkan gick det så otroligt bra. Barna var som ljus, Neo spelade lite på pianot bara hihi. Linnea sjöng så jag fick gåshud (finns film för alla som vill se, bara att höra av sej)








Min familj...





Neo hade inte tid att stå framme med oss i kyrkan







Brudvalsen som kanske inte var så mycket till vals =)

  

 




Elin hade klänning på sej OCH hon dansade. Jag är chockad!!



Såå fin och god tårta

Så, då är man gift då. Måste säga att det känns annorlunda faktiskt. Svårt att förklara men nu är han min för alltid, mannen i mitt liv. Man känner sej lite nykär igen =)

Tack alla som var med och gjorde dagen till den bästa i mitt liv. Jag hade helt enkelt skitkul!!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack...det var en jättetrevlig kväll...men var du tvungen att ha bilden på mej såååååå stor...;p ack....Men jag må ju få chocka nån gång oxå...=)

2010-06-03 @ 22:33:48
Postat av: Mari

det var sååå fint.

Jag vill se filmen.

2010-06-03 @ 23:45:59
Postat av: Maria

Vad fin du var i klänningen Sara. Och ett stort GRATTIS! :))

Postat av: Aja

SÅÅÅ fina ni va o du som brud =)

Så himla kul o grattis & lycka till !!

Kram Aja

2010-06-16 @ 10:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu