Tråkig onsdag

Idag har jag tvättat för förta gången i vår nya tvättmaskin och tänka sej, tvätten var ren när jag tog ut den. Fy fan va gôtt! Behöver inte åka till mamma längre med tvätt som jag inte fått bort fläckar på... Blir ju helt pirrig i kroppen av den. Konstigt vad man går igång på på äldre dar =)

 

Idag har jag inte gjort môe. Jag har vart lite smått (hrm) bakfull... En onsdag... Jag vet, jag borde skämmas. Men jag tyckte jag var så duktig igår efter att jag storstädat hela huset så jag var värd ett glas vin. Men det stannade ju inte vid ett utan typ fem. Farligt med bag in box! Jaja, jag är ju faktiskt ledig och hade inget planerat så varför inte? Har ju två och en halv mån föräldraledighet framför mej. Gôtt gôtt!

Nu ska jag ta med mej min godispåse och colaflaska till sängen och kolla färdigt på Omen

Ha det gôtt allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu