Tisdag

Idag vaknade vi och det var halvtaskigt väder men vi dror till badstranden ändå, jag och grabbarna. Vi brukar åka till en strand vid Treen där vi får va själva



Allt var ju frid och fröjd tills vi skulle åka hem. Då kända jag att det började skaka och lukta bränt. Gick ut och kollade. Tror ni inte att jag fått punktering!?



Ringde till Dan som i sin tur ringde till sina föräldrar så de var räddare i nöden och kom och hjälpte oss

Sen var vi och gratulerade Sanna som fyller år idag
Grattis till henne!

Idag firar jag och älsklingen en månads bröllopsdag =) Det ska vi fira med film, Shutter Island, och salta pinnar


Kommentarer
Postat av: Elin

ja du lyckas då med allt möjligt du ;p



Han skämmer bort dej riktigt hoppas jag...



Vad säger du om lite tårta i eftermiddag??

2010-06-30 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu