Skolavslutning

Jaha, då har det gått ett skolår. Rasmus hade skolavslutning idag. De var så fina och sjöng så bra. Det är helt otroligt vad fort tiden går, jag har jäkligt svårt att hänga med. Om ett år står vi där och har två killar som har skolavslutning. Lite jobbigt var det. Barnas pappa och deras familj skulle fira med glass. Känns inget kul, vill ju fira med mina barn jag med. Vi hade säkert fått hänga på vi med men det känns så fel. Jag vill ju fira med MIN familj och MIN släkt. Inget ont om dem men vid ett sånt här tillfälle vill man ju vara med familjen. Ja, det är väl bara att acceptera att det är så livet är nu. Har ju gått över tre år men jag har väldigt svårt för det här än, man kanske aldrig kommer ifrån denna känsla? Jag vill ju vara med mina barn jämt...

 

Igår hände det en tråkig grej som jag tycker är helt otroligt att det kan hända. Vi var i Karlstad och köpte brädor och på vägen hem ringde grannen. Då hade deras hundjävel tagit våran kanin!! Hur kan sånt hända? Hon hade väl antagligen smitit ur buren men ändå. Är så jävla trött på deras hundar. De springer runt och skiter i vår trädgård och så fort vi sitter ute och äter så kommer de och tigger. Vet inte vad jag ska säga till Rasmus, det var ju hans kanin och det var nåt han var väldigt stolt över...

 

Ha det gôtt i regnet allihopa


Kommentarer
Postat av: Anonym

anmäl dom så får dom inte ha hundrana längre lr så blir dom tvingade å ha dom i hundgård

2010-06-11 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu