Trött och sliten

Ja, det är väl ingen nyhet precis. Fattar inte, det känns som om nån kört över mej med en traktor när jag vaknar på morgonen. Jag skyller på vår sketna Ikeasäng...

 



Så slapp har jag kännt mej idag. Denna bilden sa allt

Har hunnit med endel ändå idag. Var med Sanna och en tjej som heter Linda och tog kort på mina tre vildar. Jag hoppas det blir några bra bilder. Är nog inte så lätt att få till något  på dessa tre. Men men vi får väl se...

Sen var jag och grabbarna in till stan. Var in till fotografen och ändrade vårat val av fotoalbum. Han lurade på oss det dyraste såklart men jag bytte till det billigaste hihi. Tyckte faktiskt bättre om det. Det var ju typ halva priset också

Grabbarna stannade hos mormor och Mari och spelade kubb medans jag fixade det



Nu sitter jag och slappar framför tvn med cola i glasflaska mmmmm

Fann dessa roliga bilder i kameran

Så här irriterad blir jag när Dan ska komma och klänga när jag sitter framför datorn



Fast jag ger ner mej ganska snabbt =)



Han är så knäpp och han ger sej ALDRIG! Det är min man det =)


Kommentarer
Postat av: Elin

du får inte skylla på ikeasängen nu...den som vi slet med såå...hehe...jaa vilket äventyr säger jag bara...eller vad säger du??

2010-07-01 @ 21:55:46
Postat av: Hubba

Haha, ja du Elin, det är ett minne för livet det. Hur kunde vi va så jäkla puckade egentligen =) Nog för att du är blondin men jag...

2010-07-01 @ 22:16:08
URL: http://rasmuslukasoneo.blogg.se/
Postat av: Mari

mästerfotograf som tagit översta bilden iaf. haha

2010-07-02 @ 21:54:22
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu