Tråkig tisdag

Jises, tänk om nån bara kunde sparka mej i rompa. Har så svårt att komma igång idag. Har somvanligt en del att göra. Har putsa fönstren på halva huset så jag måste göra resten idag. Sen måste jag städa, Neo har dragit runt med en chipspåse så det är chips över hela golvet...

Är så sugen på att renovera övervåningen nu. Hallen och sovrummet däruppe. Det tog helt stopp efter Neos rum. Är så mycket annat före bara. Taket, elen, kaminen och allt ute som ska göras innan sommarn är över. Det får väl bli till hösten antar jag. Men det kliar i mina renoveringsfingrar =) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu