Tisdag

Idag har det största delen varit en slappar dag. När Neo sov så spelade jag och Lukas spel. Det uppskattas av båda. Lite alone time. Rasmus sov hos sin mormor och morfar så jag kunde ägna mej enbart åt Lukke pukke





Sen när Neo sovit sin lur så åkte jag och barna in till Arvika. Vi pantade färdigt alla de flaskor och burkar Rasmus och Lukas fått av min snälla moster och hennes man. Det blev närmare 2000kr. Puh! det är mååååånga burkar det! Nu fick de lite fickpengar till Götet

Nu bli´re snart sänga. Ska bara baka färdigt tårtbotten. Blir ju såklart tårta imôrrn när Rasse fyller år

Natta på er


Kommentarer
Postat av: Mari

Men hallååååå, du fyller ju oxå år dummer.

GRATTIS!

2010-07-14 @ 16:42:16
Postat av: Sara

Det är väl inget att fira heller...

2010-07-14 @ 22:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu