Onsdag

Neo har funnit en ny stol som han använder för att kolla på tvn. Han kan sitta så jättelänge. Inte så bra för en 1,5åring att titta på tvn så men jag måste säga att tvn är en jäkla bra barnvakt ibland.



Tvättkorgen kan man använda till mycket

 

Storstädade hela huset igår. Putsade färdigt fönstren och duschade och pratade med alla mina blommor. Var tvungen att lägga ut bilder på dessa underbara orkideer. Alla mina blommar nu eller har knopp. De är ju så fina...

Nu väntar jag på systeryster Mari och kusin Caroline. Vet inte om vi ska ta en tur till Kongsvinger och hälsa på min andra syster som jobbar på ett cafe där. Aldrig fel med lite fika, eller vad säger ni?

Ha en bra dag i solen allihop


Kommentarer
Postat av: Mari

Han kommer få fyrkantiga ögon om han tittar på tv för mycket, vet du väl. Lortonge!

2010-07-08 @ 11:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu