Onsdag

Har haft bloggtorka ett tag, som ni kanske märkt. Har inte hänt värst mycket den senaste tiden. Har mest bara tagit det lungt. Det har ju inte varit nåt tiptop väder precis heller.

Idag har jag och Rasmus bakat. Det blev bullar och mitt i allt så kom Rasmus på att han ville baka muffins också så det fick bli det med



Det blev mumma det =) Så nu finns det kaffebröd till kaffet för alla som vill ha

Måste lägga upp en bild på min underbara minsting. Han har ju fått en ny säng som han kan kliva ur själv. Jag lade honom för att sova middag. Jag hörde hur han lekte och grejade där uppe. Till slut så blev det tyst så jag gick upp och kikade. Då hade han somnat så här. Gullungen



Han hade iaf hunnit dra ut de flesta leksaker innan han blev trött och somnade. Nyklippt är han också (för er som klagat =))

Nu få´rä bli sänga för mäj

Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu