Födelsedagspresent

Var på Ikea igår och köpte födelsepresent till Rasmus som fyller 7år på ons. Han kommer att få en massa leksaker och kläder av alla andra så vi bestämde oss för att köpa lite nytt till rummet ist. Det fick bli en ny säng och en tv-bänk. Han kommer nog att bli sååå nöjd. Han får ett nytt påslakarn med döskallar också. Det blir nog verkligen populärt...






Så nu har jag satt ihop möbler hela môran. Hoppas det håller =)

Idag ska jag in till stan en sväng. Ska hälsa på min kära mormor och så ska jag till mamma och pappa och skriva ut lite papper har jag tänkt


Kommentarer
Postat av: Mari

Ja nu blir han nöjd. Hoppas han gillar det ha får av mig :)

2010-07-09 @ 10:59:05
URL: http://marigrundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu