Åska

Jösses vad det åskade inatt. Jag brukar inte vara rädd för det men inatt... har aldrig varit med om ett värre åskväder. det blixtrade hela tiden och mullret kom och gick. Det höll på i över en tim. Det blåste ju och regnade som aldrig förr också. Dan fick gå ut och ta ner parasollet mitt inatten. Så det inte skulle blåsa iväg och bryta sönder möblerna eller blåsa in i nåt fönster. Konstigt nog var det inget som hde blåst runt ute när vi kom upp imorse.

Idag ska jag och barna in till stan och panta lite burkar so de fått av min moster. Då har de lite fickpengar till Liseberg. Det gör inget att lära dem att man får jobba lite om man ska få ihop till lite pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu