Vardagen

Nu är vardagen tillbaka och det känns verkligen gôtt. Dan har börjat jobba igen och julen är bortstädad. Inte för att jag inte vill ha Dan hemma men det är gôtt när allt återgår till det normala. Ska ju snart börja jobba gen oxå. Det känns verkligen inget kul. Tänk om man kunde vara föräldraledig hur länge man ville. Då skulle jag vara hemma minst två år. Hade gärna velat ha ett 7-16 jobb och inga helger. Inte kul att jobba mina tider när man har barn. Men men man får väl vara glad att man har ett jobb nu för tiden och jag trivs ju egentligen väldigt bra så jag ska ju inte klaga...

Har lite gamla kort från Neos 1års kalas








Han fick nån kletig bakelse av morfar. Är en tradition för alla som fyller ett i våran släkt =)

Var i Ängen, vid Rokkmakk stugan i sön. Det var kul. Kallt men kul. Jag frös nåt fruktansvärt men jag får väl skylla mej själv, jag har ju inga riktiga kläder eller skor. Det var min familj, Malin, David, Theo, mamma och pappa som var iväg. Det var mysigt med våffelätning och korvgrillning










Ha en bra dag allihopa

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu