Snart är helgen över igen

Fattar inte vad fort det går. Ikväll ska Rasmus och Lukas till sin pappa igen. Helgen har vart fullspäckad somvanligt och jag skulle inte vilja ha det på nåt annat sätt =)

Var i Rokkmakk igår med Therese, Abel, Erik och Karl. Var lite kallt men det var gôtt bara man kom igång. Barna åkte pulka för fullt och så grillade vi kôrv. Jätte bra diet för mej som har en klänning att komma i =)













Som ni ser så var det fullfart och alla grabbar var helt utslitna när vi åkte hem så de somnade i bilen. I går kväll var det lördagsmys med tacos och Bolt. Har velat se den så länge men jag måste säga att jag blev lite besviken men barna tyckte den var bra och det var ju huvudsaken

Jag var med Rasmus i skolan en dag denna vecka. Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder. Man fick verkligen flashback från när man själv gick där. Var med på gympan och när man var liten tyckte man gympasalen var sååå stor men den var ju pytteliten



Nån som känner igen sej kanske =)





Idag blir det muffinsbak och sen ska vi på kalas till kusin Theo som fyllde åt i torsdags

Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja gud så slitna de var.. men de klagade inte:0) måste erkänna att jag var lite kall om rumpan resten av kvällen!

2010-01-31 @ 19:57:02
Postat av: Sara

Ja, jag var också kall, har ju inga bra utekläder, men jag och Neo tog oss ett varmt bad när vi kom hem =)

2010-02-01 @ 08:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu