Onsdag

Idag har det varit en riktig slappar dag (somvanligt då haha) Låg i sängen till halv elva. Jag och älsklingen hade en helkväll i Karlstad. Vi var på Mongolian steakhouse. Har varit där några gånger nu och jag går aldrig därifrån besviken. Efter det så var vi på bio, Old dogs. Den var sådär, hade sina ljuspunkter. Hade gärna velat se Luftslottet som sprängdes men det var fullt. Jaja, den kommer säkert ut på dvd snart.

 

Idag har vi vart hos mina svärföräldrar och ätit. Alltid lika gôtt att slippa laga mat själv...

 

Nu, tror jag faktiskt att jag snart ska lägga mej i sängen och se en film. Är så kallt här inne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu